I Just Cant Get You Out Of My Head

نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم!
Girl, your lovin' is all I think about
پسر، عشق تو تنها چیزی هست که بهش فکر می کنم
I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
Girl, its more than I dare to think about
پسر، دیگه جرئت نمی کنم بهش فکر کنم

I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
Girl, your lovin' is all I think about
پسر، عشق تو تنها چیزی هست که بهش فکر می کنم
I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
Boy, its more than I dare to think about
پسر، دیگه جرئت نمی کنم بهش فکر کنم

Every night
Every day
هر روز و هر شب
Just to be there in your arms
فقط میخوام تو آغوشت بمونم
Won't you stay
نمیشه بمونی!
Won't you stay
نمیشه بمونی!
Stay forever and ever and ever
برای همیشه و همیشه و همیشه (پیشم) بمون

I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
Girl, your lovin' is all I think about
پسر، عشق تو تنها چیزی هست که بهش فکر می کنم
I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
Girl, its more than I dare to think about
پسر، دیگه جرئت نمی کنم بهش فکر کنم

There's a dark secret in me
راز مخفی در درون من وجود داره
Don't leave me lost in your arms
نذار در آغوشت گم بشم
Set me free
رهام کن
Feel the need in me
خواهش درونم رو احساس کن
Set me free
رهام کن
Stay forever and ever and ever
برای همیشه و همیشه و همیشه (پیشم) بمون

I just can't get you out of my head
نمیتونم تورو از ذهنم بیرون کنم
■■■■■■■■■■■■■■■■